سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند ـ تبارک و تعالی ـ می فرماید : بنده ام با چیزی مانند آنچه بر او واجب کرده ام، محبوب من نمی شود . [امام صادق علیه السلام]
شنبه 87 تیر 15 , ساعت 1:31 صبح

قُلْ هَلْ نُنَبِّئُکُم بِالْأَخْسَرِینَ أَعْمَالاً  الَّذِینَ ضَلَّ سَعْیهُُمْ فىِ الحَْیَوةِ الدُّنْیَا وَ هُمْ یحَْسَبُونَ أَنهَُّمْ یحُْسِنُونَ صُنْعًا (کهف 103-104)

ترجمه : بگو: آیا شما را از آنها که در کردار زیانکارترند آگاه سازیم؟ کسانى هستند که سعیشان در زندگى دنیا هدر رفته و با این حال مى‏پندارند که کار نیک انجام مى‏دهند.
 براتون یه مثال می زنم:

یه زمانی من فکر می کردم خیلی کارم درسته. باخودم می گفتم دیگه از این بهتر نمی شه. کار فرهنگی اونم در اینترنت! قطعا امام زمان ازم راضیه. اما چند وقتی گذشت و فهمیدم که کارفرهنگی و دین و خدا و...  بهانه ای بیش نیست. به اطراف نگاه کردم. دیدم هیچ کدوم از کارام رنگ و بوی الهی و خدایی نداره. اصلا معلوم نیست هدفم چیه. تازه به فرهنگی بودن کارمم شک کردم.
دوستان عزیزم این اخسرین اعمال هست.می دونید چرا؟
چون من فکر می کردم دارم بهترین کارو انجام می دم درصورتیکه....
من ناراحت نیستم. چون تو این دنیا به این موضوع رسیدم. اگه قیامت شده بود .پرده ها کنار می رفت و حقیقت اعمال معلوم می شد اونوقت من چه حالی داشتم؟
اینارو گفتم که حواسم باشه برا چی دارم وبلاگ می زنم.
همین



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

هدایت - قسمت اول
بسم الله الرحمن الرحیم